Jak se žije rodinám s neslyšícími a nedoslýchavými dětmi v Evropě? A co tyto rodiny potřebují?
Logoped
Zkusme i při čtení s neslyšícím dítětem podporovat oční kontakt
Rozhovor s logopedkou Helenou Radovou
Jak podpořit sebevědomí a dovednosti dětí se ztrátou sluchu (2. díl – předškoláci)
Americká logopedka a publicistka se tentokrát zaměřuje na sebeobhájství předškoláků
Jak podpořit sebevědomí a dovednosti batolat se ztrátou sluchu
Americká logopedka a blogerka se věnuje dovednostem batolat se ztrátou sluchu
Stanovte si cíl a hledejte k němu cestu
říká surdopedka a logopedka Lenka Hricová
Logoped musí být kreativní
Rozhovor s Hanou Gajdošíkovou o jejích zkušenostech z logopedické praxe
Je dobré řídit se intuicí a sledovat potřeby dítěte
rozhovor s fyzioterapeutem Tomášem Zemánkem
Jak u vás probíhá logopedie?
Na anketní otázky odpovídají čtyři české logopedky
Dogma, že znakový jazyk brzdí rozvoj řeči, je dávno překonané
Rozhovor s klinickou logopedkou Petrou Kopeckou
Kdo je logoped a proč je důležitá logopedie?
Mohlo by se zdát, že logopedie se dítěte týká, až když začne mluvit, ale zdaleka tomu tak není.
Desatero při rozvoji komunikačních dovedností
Dětská duše je velmi citlivá a vnímavá vůči našim pocitům. Při jakémkoliv osvojování si nových dovedností je nezbytné mít z činnosti dobrý pocit, společně se radovat, objevovat, poznávat a divit se všemu, co nás obklopuje.