Facebook YouTube Instagram

Integrace

Snažím se přirozeně zapadnout mezi ostatní a ono to většinou funguje

Jaké to je žít s Treacher-Collinsovým syndromem? O tom vypráví Eva Dojčarová

Více 5. března 2024

Každý jsme nějaký. Je-li někdo jiný, neznamená to, že si na něj budu ukazovat prstem

Rozhovor s paní Barborou, matkou dvou předčasně narozených chlapců

Více 22. února 2024

Co znamená skutečná inkluze?

Co neříkat neslyšícím lidem, jak se vyhnout ableismu a stát se solidárním spojencem?

Více 29. listopadu 2023

Učili jsme se navzájem

S učitelkou Ivanou Formanovou si povídáme o radostech i problémech žáků se sluchovým postižením vzdělávaných v běžné škole

Více 27. listopadu 2023

Trvala jsem na vzdělávání na běžné základní škole

S Evou Sklářovou, maminkou neslyšícího Jonáše a učitelkou základní školy, si povídáme o inkluzivním vzdělávání

Více 20. listopadu 2023

Inkluze pro mě znamená společné hledání cesty, která je pro dítě nejlepší

Rozhovor se speciální pedagožkou Lenkou Vrbeckou Doležalovou

Více 15. listopadu 2023

Středisko Teiresiás poskytuje neslyšícím studentům kromě tlumočení a přepisu i mnoho dalšího

Informace pro uchazeče o studium i zajímavosti z praxe

Více 30. října 2023

Kde se vzdělávají děti se sluchovým postižením?

Nad tím, kde se vzdělávaly děti se sluchovým postižením v uplynulých 18 letech, se zamýšlí pedagožka Andrea Hudáková

Více 14. září 2023

Občas mi trvá, než mi dojde, že nemá cenu na Esterku volat…

Rozhovor s Jaroslavou Bednářovou, babičkou vnučky se sluchovým postižením

Více 1. června 2023

Od dětství mě lákala medicína

Příběh sluchově postiženého studenta Davida Buzrly, který říká, že limity jsou uměle vytvořenou hranicí

Více 26. dubna 2023

Sociální sítě

Zůstaňte s námi v kontaktu díky našim sociálním sítím! Inspirujte se, ptejte se odborníků!

Partneři

Centrum pro dětský sluch Tamtam, o.p.s. Ministerstvo zdravotnictví České republiky Včasná pomoc dětem Nadace Sirius Úřad vlády České republiky Nadace Jistota Informační centrum rodičů a přátel sluchově postižených, z.s.