O kompenzaci sluchu založené na principu kostního vedení hovoříme s inženýrem Janem Odstrčilíkem ze společnosti AudioNIKA
Vzdělávání
Prostě řeknu: omlouvám se, ale nerozuměla jsem
Rozhovor se studentkou Annou Formánkovou, uživatelkou kochleárního implantátu
Nejhorší bylo přežívat hluk o přestávkách
15letá Nikola se sluchovou i zrakovou vadou vypráví o svém studiu na škole běžného typu
Učili jsme se navzájem
S učitelkou Ivanou Formanovou si povídáme o radostech i problémech žáků se sluchovým postižením vzdělávaných v běžné škole
Trvala jsem na vzdělávání na běžné základní škole
S Evou Sklářovou, maminkou neslyšícího Jonáše a učitelkou základní školy, si povídáme o inkluzivním vzdělávání
Inkluze pro mě znamená společné hledání cesty, která je pro dítě nejlepší
Rozhovor se speciální pedagožkou Lenkou Vrbeckou Doležalovou
Středisko Teiresiás poskytuje neslyšícím studentům kromě tlumočení a přepisu i mnoho dalšího
Informace pro uchazeče o studium i zajímavosti z praxe
Interaktivní programy o sluchovém postižení pro žáky mateřských, základních i středních škol
Jakou podporu nabízí Tamtam dětem v inkluzi a jejich učitelům i spolužákům?
Kde se vzdělávají děti se sluchovým postižením?
Nad tím, kde se vzdělávaly děti se sluchovým postižením v uplynulých 18 letech, se zamýšlí pedagožka Andrea Hudáková
Už dokážu ocenit sama sebe i ostatní. Ale byla to dlouhá cesta
Povídání s Marií Stöcklovou, středoškolskou studentkou a uživatelkou kochleárního implantátu
Jak jsme hledali sami sebe
Na dětství a dospívání vzpomíná pětice lidí se ztrátou sluchu