Novinky z léčby, výzkumu a technologických inovací
Vzdělávání
Už dokážu ocenit sama sebe i ostatní. Ale byla to dlouhá cesta
Povídání s Marií Stöcklovou, středoškolskou studentkou a uživatelkou kochleárního implantátu
Jak jsme hledali sami sebe
Na dětství a dospívání vzpomíná pětice lidí se ztrátou sluchu
Jednoduše nejednoduchý život s vadou sluchu
Radosti i strasti života nahlížené očima uživatelky sluchadel a kochleárního implantátu
Nestačí integrace, je potřeba pracovat na inkluzi a pomoci žákům se sluchovým postižením
Rozhovor s Christianem Örnem, ředitelem švédské mateřské a základní školy pro děti se sluchovým postižením
Musel jsem se hlavně naučit komunikovat to, že neslyším
Rozhovor s Petrem Kudrnovským (20) – úspěšným neslyšícím sportovcem, studentem Českého vysokého učení technického a vedoucím prázdninových táborů pro neslyšící děti a mládež
Jak se žije rodinám s neslyšícími a nedoslýchavými dětmi v Evropě? A co tyto rodiny potřebují?
Výsledky výzkumu FEPEDA o situaci dětí se ztrátou sluchu a jejich rodin
Je potřeba přemýšlet o dítěti jako o celistvé bytosti, nejen o jeho uších
Jak může umění a znakový jazyk pomoci rozvoji komunikace?
Nejde jen o příběh, ale i o způsob jeho vyprávění
Rozhovor s autorkou pohádek Ivou Mrkvičkovou
Specifika psychologického vyšetření dětí s postižením sluchu
Rozhovor s psycholožkou Ivou Jungwirthovou
Jak pomoci dětem se ztrátou sluchu, aby se jim dařilo ve škole
Doporučení americké audioložky Jane Maddelové pro zaměstnance škol i žáky